Betjen både anonyme og GDPR-følsomme henvendelser via chat, SMS, e-mail, telefon eller personligt møde.
Få en overskuelig hverdag, hvor ingen borger bliver glemt. Hver rådgiver har sit eget dashboard, som giver overblik over deres egne rådgivningsprocesser, påmindelser, opgaver og beskeder.
Rådgivere kan hjælpe hinanden med borgerhenvendelser og sagsbehandling. Ved fravær, f.eks. på grund af sygdom, kan andre rådgivere få mulighed for at tage over på udvalgte sager.
100% cloud-baseret med fleksibel rettighedsstyring. Både medarbejdere og frivillige kan arbejde hjemmefra, fra kontoret eller hvor som helst, og der er ingen grænse for, hvor mange I kan være.
Kundecase
Kundecase
Hos Red Barnet hjælper BRO platformen med at strømline borgerhenvendelser og sagsbehandling på Talmedos.redbarnet.dk. Borgere henvender sig anonymt via chat og rådgivere kan med 'et flueben' gøre henvendelsen til en sag. Med BRO’s intuitive dashboard og fleksible rettighedsstyring går intet tabt og vigtige informationer skal ikke indtastes igen.
Vælg kun de funktioner, I har brug for, og hold det enkelt og effektivt. Tilføj flere, når jeres behov vokser, eller når I er klar til at tage digitaliseringen et skridt videre.
Håndtér klientforløb sikkert med struktureret dokumentation, GDPR-compliant datahåndtering og effektive arbejdsgange. Tilpasset jeres NGO’s specifikke behov.
Indsaml viden fra brugere og frivillige med indbyggede spørgeskemaer. Analyser svar og skab et solidt grundlag for forbedringer.
Gør det nemt at planlægge frivilliges vagter. Sikrer et smidigt flow, minimerer huller i bemandingen og skaber overblik.
Få indsigt i rådgivning, frivilligindsats og brugernes behov med stærke analyser – og skab løbende forbedringer med respekt for datasikkerhed.
Saml ressourcer, best practices og cases ét sted. Giv rådgivere nem adgang til viden og skab et stærkere fagligt fællesskab.
Planlæg og administrér gruppeterapi effektivt. Hold styr på deltagelse, og kommuniker med deltagerne via e-mail eller SMS.
Muliggør sikker, fortrolig kommunikation i realtid mellem rådgivere og brugere. Fuldt integreret i sagsstyringen og GDPR-compliant.
BRO tilpasser sig jeres behov. Start med det nødvendige, og tilføj flere funktioner, når I er klar til at tage næste skridt.
Borgerportal
Frivillige
Single sign-on
Medlemmer
Digital signatur
SMS
Outlook integration
Aktionsflow
Aktiviteter
Digital post
Word & Excel dok...
GDPR compliance
MitID
Arrangementer
Dataregistrering
Kom i gang med BRO med det samme – ingen opstartsomkostninger eller behov for avancerede it-færdigheder, takket være en brugervenlig, cloud-baseret løsning.
BRO tilpasses præcist til din NGO’s behov med skræddersyede arbejdsgange og funktioner, udviklet i Danmark uden brug af ekstern kode eller plug-ins.
Med ISO-27001 certificeret drift og årlig ISAE 3000-audit samt løbende opdateringer uden ekstra omkostninger sikrer BRO fuld GDPR-compliance og en moderne, pålidelig platform.
Driftet af en af Danmarks førende hostingudbydere med ISO 27001-certificeret sikkerhed.
Fuldt i overensstemmelse med EU’s databeskyttelsesregler, så fortrolige oplysninger er i sikre hænder.
Professionel hosting sikrer stabil drift, hurtig systemrespons og pålidelig adgang.
Kontinuerlig overvågning og sikre backups beskytter mod nedetid og datatab.
BRO kan nemt skræddersys til jeres unikke arbejdsprocesser, så sagsbehandling og rådgivning fungerer optimalt.
Når jeres behov ændrer sig, kan BRO hurtigt tilpasses uden dyre udviklingsprojekter, så I altid har en løsning, der følger med.
BRO er bygget på Tangoras gennemprøvede low-code platform, hvilket sikrer høj ydeevne, GDPR-overholdelse og stærk datasikkerhed – uden at gå på kompromis med fleksibiliteten.
NGO’er, der rådgiver udsatte borgere, håndterer særligt følsomme persondata. GDPR-compliance er kompleks, men afgørende for at beskytte borgernes privatliv og sikre, at data behandles lovligt og sikkert.
En årlig ISAE 3000-revision sikrer, at Tangora lever op til gældende GDPR-krav, og at databehandlingen løbende vurderes af en uafhængig tredjepart (EY).
BRO understøtter automatisk anonymisering og sletning af persondata baseret på jeres regler, som er dokumenteret og tilgængelige for gennemgang.
BRO’s struktur sikrer, at kun medarbejdere med et legitimt arbejdsbetinget behov har adgang til en klients persondata – en vigtig forudsætning for GDPR-overholdelse.
Alle handlinger relateret til persondata logges automatisk, hvilket giver fuld sporbarhed og gør det muligt at dokumentere korrekt håndtering af data ved kontrol.
Alle følsomme og fortrolige oplysninger opbevares i én sikker platform, hvilket reducerer risikoen for datalæk og sikrer en mere overskuelig og sikker håndtering.
Med to-faktor-login tilføjes et ekstra lag af beskyttelse ved login, hvilket forhindrer uautoriseret adgang – selv hvis et kodeord skulle blive kompromitteret.
Få en personlig snak om mulighederne med vores NGO team